تور روسيه نوروز 1402

آژانس مسافرتي

تور روسيه نوروز 1402

۶۴ بازديد

 

تور روسيه نوروز 1402

تور روسيه از جمله تورهاي محبوب و پرطرفدار بين گردشگران سرتاسر دنيا مي‌باشد. اين كشور پهناور با داشتن طيف وسيعي از جاذبه‌هاي توريستي و جذاب توانسته سالانه ميليون‌ها توريست و گردشگر را جذب خود كند و هر ساله در تلاش است تا صنعت توريسم را بيش از قبل در كشورش گسترش بدهد. خوب مسكو، پايتخت روسيه و مهم‌ترين شهر اين مقصد است، شهري بسيار پر انرژي و پرجنب و جوش كه بيش‌ترين مسافران تور روسيه را به خود اختصاص مي‌دهد. اين شهر گالري‌هاي هنري متعددي دارد كه بسيار شگفت‌انگيزند. علاقه‌منداني كه عاشق غذا هستند در بارهاي اين شهر دور هم جمع مي‌شوند. شب‌هاي اين شهر بسيار پر جنب و جوش و مملو از توريست است، به همين دليل شب زنده‌داران به راحتي مي‌توانند از شب‌هاي رويايي اين شهر لذت ببرند. اگر مسافر تور روسيه نوروز 1402 هستيد از برج‌هاي آجري و قرمزرنگ كرملين گرفته تا كليساها و مقبره‌هاي قهرمانان مشهور اين شهر را حتما ديدن كنيد و لذت ببريد.

قبل از هر چيز، بايد بدانيد كه براي سفر با تورهاي نوروزي روسيه نياز به اخذ ويزا داريد، ضمنا ويزاي روسيه به صورت ليبل در پاسپورت متقاضي الصاق خواهد شد. تور روسيه به صورت گروهي يا انفرادي هم برگزار مي‌شود و اينكه خيال‌تان از بابت هتل‌هاي روسيه كاملا راحت باشد! چون اين كشور داراي هتل‌هايي با كيفيت عالي است.

بنابراين اگر قصد خريد يا رزرو تور روسيه ويژه عيد 1400 (تور مسكو، تور سن پترزبورگ، تور كازان و تور سوچي) را داريد با مجموعه سلام پرواز همراه شويد تا متنوع‌ترين و مناسب‌ترين تور مسافرتي اين مقصد را به شما معرفي كنند. آژانس هواپيمايي سلام پرواز قصد دارد با برگزاري تور روسيه و ديگر تورهاي روسيه مانند تور كازان روسيه و همچنين تور سوچي روسيه براي ساخت خاطراتي به يادماندني در كنار شما باشد. از آنجايي كه روسيه تركيبي از انواع جاذبه‌هاي گردشگري و بكر را در خود دارد، از اين جهت، سفر به روسيه براي انواع سليقه‌ها، بي شك لذت‌بخش‌ترين سفر عمرتان خواهد بود.

قيمت تور روسيه نوروز 1402

قيمت تور روسيه نوروز 1402 اصولا به 3 پارامتر هتل محل اقامت، بليط رفت و برگشت هواپيما و ويزا بستگي دارد. مبلغ ويزاي روسيه ثابت است و شما براي درخواست ويزا توريستي روسيه بايد 120 دلار براي تورهاي گروهي و 130 دلار براي تورهاي انفرادي بپردازيد. همچنين توجه داشته باشيد كه هزينه هتل‌هاي روسيه نيز به دلار پرداخت مي‌شوند. نكته مهمي كه در انتخاب هتل در سفر به اين مقصد بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه هرچه هتل به مركز شهر نزديك باشد، بايد هزينه بيش‌تري براي اقامت پرداخت كنيد و بلعكس هتل هر چه دورتر از مركز شهر باشد، هزينه‌هاي اقامتي شما كاهش مي‌يابد. در آخر ايرلاين‌‌هاي نوردويند، ايرفلوت و ماهان از تهران به سمت روسيه پرواز دارند كه تمامي اين پروازها به طور مستقيم مي‌باشد.

تور نوروز روسيه ارزان و لحظه آخري

 

تور لحظه آخري روسيه زماني به شما علاقه‌مندان ارائه مي‌شود كه در يك حداقل فاصله زماني تا تاريخ شروع به دليل اينكه ظرفيت هواپيماها پر نشده باشد و يا هتل‌ها با كاهش مسافر مواجه شده باشند، آن زمان است كه آژانس‌هاي هواپيمايي اقدام به ارائه تخفيف‌هايي بين 10 % تا حتي 50 % بر روي تورهاي نوروزي خود مي‌كنند. البته شايد اين سوال مطرح شود كه درست چه زماني تور دقيقه نودي روسيه عرضه مي‌گردد؟ خوب بايد بگوييم كه اين موضوع كاملا به فصل و زمان سفر شما بستگي دارد. براي مثال در فصل زمستان با توجه به سرماي هواي شديد در روسيه امكان عرضه تور روسيه لحظه آخري با تخفيف زياد بسيار بالاست، البته در فصل بهار هم امكان ارائه اين تورها وجود دارد. تنها كافيست كه صفحه اينستاگرام و همچنين كانال تلگرام سلام پرواز رو دنبال كنيد چرا كه ارائه تور نوروز روسيه ارزان و لحظه آخري ما در اين صفحات به مسافران عزيزي مثل شما اطلاع رساني مي‌شود.

 

در سال‌هاي اخير تورهاي لحظه آخري روسيه در نوروز يا همان تور دقيقه نودي روسيه نوروز 1402 متقاضيان زيادي را به خود اختصاص داده است، اما باز اكان دارد كه بسياري از شما مسافران اين سوال را در ذهن خود داشته باشيد كه تور لحظه آخري روسيه ويژه نوروز دقيقا چيست و چه تفاوتي با تور نوروزي روسيه دارد؟ جواب اين سوال كاملا ساده مي‌باشد، خوب تورهاي لحظه آخري روسيه ويژه نوروز از نظر فني هيچ تفاوتي با تورهاي نوروزي روسيه ندارد و تنها تفاوت بين آن‌ها قيمت بسيار ارزان تورهاي لحظه آخري نسبت به تورهاي معمولي اين بازه زماني مي‌باشد كه اين كاهش قيمت نتيجه ارائه تخفيف‌هاي قابل توجه بر روي تورهاي نوروزي روسيه در فاصله بين يك الي دو روز مانده به برگزاري اين تورها مي‌باشد؛ بنابراين اين تورها را از دست ندهيد.

بهترين زمان خريد تور روسيه نوروز 1402

در ابتدا لازم است بدانيد كه اگر قصد كرده‌ايد كه بليط هواپيما و رزرو هتل روسيه خود را براي تعطيلات سال نو بهاري انجام دهيد، بايد اين موضوع را بدانيد كه در آستانه فصل بهار اين كشور هنوز هم به نسبت فصل قبلش خلوت و آرام است و خوشبختانه با هجوم مسافران و توريست‌هاي خارجي روبرو نشده است. جالب است بدانيد كه فصل بهار يك زمان فوق‌العاده دلچسب براي روس‌ها به شمار مي‌رود از هر لحظه از زندگي خود در طبيعت اين كشور نهايت لذت را مي‌برند. درست در اين زمان‌ها مردم لباس‌هاي زيبا و رنگارنگ به تنشان مي‌كنند و از گذراندن وقت خود در طبيعت بسيار لذت مي‌برند. اگر قصد سفر با تور مسكو، تور سن پترزبورگ، تور كازان و تور سوچي را داريد، پيشنهاد مي‌كنيم تور روسيه نوروز 1402 را از دست ندهيد.

 

در ادامه بهترين زمان خريد تور روسيه نوروز 1402 چه زماني است؟ خوب بعد از يك سال كار و تلاش مستمر، تعطيلات عيد نوروز بهترين زمان و فرصت مناسبي براي ما ايرانيان مي‌باشد تا بدون دغدغه در كنار خانواده و دوستان‌مان به استراحت و خوش‌گذراني بپردازيم. حالا شمارش معكوس براي نوروز 1402 شروع شده است و حالا گردشگران و علاقه‌مندان اين فرصت را دارند از ميان تورهاي روسيه ويژه نوروز اين مقصد گردشگري و منحصر به‌فرد آسيا يكي را به دلخواه انتخاب كنند. خوب اگر ترجيح مي‌دهيد در نيمه‌ اول فروردين ماه به اين كشور برويد، رزرو تور روسيه نوروزي را اواسط بهمن ماه انجام دهيد چرا كه اين بازه زماني بهترين زمان خريد تور روسيه به شمار مي‌رود. اگر هم علاقه داريد در نيمه‌ دوم فروردين به روسيه سفر كنيد، اوايل اسفند اقدام به رزرو تور مورد نظرتان از سلام پرواز كنيد و البته ممكن است شانس با شما يار باشد و اواخر اسفند هم ظرفيت خالي براي پرواز پيدا كنيد.

آيا عيد نوروز در روسيه نيز جشن گرفته مي شود ؟

عيد نوروز نه تنها در ايران بلكه در ميان مردم آسياي مركزي و قفقاز نيز از اهميت بالايي برخوردار است. بنابراين در مناطقي از روسيه نيز اين سنت توسط مردم زنده نگه داشته مي شود. تا جاييكه در برخي از مناطق قفقاز علاوه بر كشورهاي آذربايجان و تاجيكستان در داغستان و تاتارستان نيز عيد نوروز بصورت باشكوهي جشن گرفته مي شود.

جشن هاي نوروزي روسيه در كدام شهر ها رونق دارد؟

در شهرهاي بزرگي چون مسكو و سنت پترزبورگ جشنواره هايي به مناسبت حلول سال نو شمسي و آغاز بهار برگزار مي شود كه اين فستيوال ها ميزبان گروه هاي مختلف هنري اقوام گوناگون چون قزاق ها، ايراني ها، ترك ها و … مي باشند. بنابر اين اگر با تور روسيه نوروز 1402 سلام پرواز، به سرزمين تزارها سفر كنيد، تجربه اي شگفت انگيز خواهيد داشت.

 

منبع : تور روسيه نوروز 1402

نرم افزارهای یادگیری زبان روسی امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کنند که به آنها کمک می‌کند به صورت موثر و بهینه‌تر زبان روسی را یاد بگیرند. اولین مزیت این نرم افزارها، ارائه محتوای تنوع آموزشی است. این برنامه‌ها اغلب از روش‌های مختلف آموزشی مانند درس‌های تصویری، تمرینات شنیداری و تکرارهای تعاملی استفاده می‌کنند که به کاربران امکان می‌دهند به وسیله تمرین‌های متنوع به مهارت‌های زبانی خود پرداخته و درک خود را از زبان روسی بهبود بخشند.

https://sariasan.com/featured/top-russian-learning-apps/

دومین مزیت این نرم افزارها، امکان ارتباط فعال با زبان روسی است. اکثر این برنامه‌ها دارای قابلیت‌هایی مانند چت با سایر کاربران یا گوینده‌های متناوب هستند که به کاربران امکان می‌دهند در محیطی تعاملی و عملیاتی با زبان روسی در تمرین و یادگیری شرکت کنند. این امکانات نه تنها مهارت‌های زبانی را تقویت می‌کنند بلکه باعث ایجاد انگیزه و اشتیاق بیشتری برای یادگیری زبان می‌شوند. در مجموع، نرم افزارهای یادگیری زبان روسی با ترکیب منابع آموزشی متنوع و امکانات تعاملی، یک روش کارآمد و جذاب برای یادگیری زبان روسی ارائه می‌دهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.