تور آلانيا نوروز 1402

آژانس مسافرتي

تور آلانيا نوروز 1402

۶۴ بازديد

 

 

تور آلانيا نوروز 1402

تورهاي خارجي از ايران به مقاصد مختلفي صورت مي‌گيرد كه يكي از مهم‌ترين و محبوب‌ترين مقصد تورهاي خارجي، تور تركيه است. شهر آلانيا يكي از شهرهاي توريستي در جنوب تركيه بوده كه در فاصله 135 كيلومتري آنتاليا واقع شده است. براي سفر به اين شهر شگفت‌انگيز، تور آلانيا نوروز يكي از تورهاي محبوبي است كه در آن مي‌توانيد به غواصي و شنا در درياي مديترانه، سفرهاي مهيج دريايي، ديدن اماكن تاريخي و ديدار از كوه‌هاي توروس بپردازيد. شنا در رودخانه‌هاي خنك در ميان كوه‌ها، پياده‌روي در دره‌ها و كشف غارها از ديگر تفريحات تور آلانيا نوروز مي‌تواند باشد به ويژه كه در ايام نوروز ترافيك گردشگران در اين شهر كم‌تر از فصل تابستان است. وجود هتل‌هاي آل (ALL) و يوآل (UAll)، ساحل سفيد و ماسه‌اي، قلعه آلانيا و برج قرمز، پاروزني ايستاده، سپادره، حمام تركي، جيب سافاري، سفر با كشتي دزدان دريايي، پاراگلايدر، سيتي سنتر آلانيا و بسياري از جاذبه‌هاي مهيج ديگر به سفر با تور آلانيا نوروز رونق بخشيده است. در ادامه با همراه باشيد تا اين مقصد خارق‌العاده گردشگري را بيشتر بشناسيد

قيمت تور آلانيا نوروز 1402

 

به صورت كلي قيمت تورهاي مسافرتي به عوامل مختلفي بستگي داشته كه از تعداد شب‌اقامت‌ها گرفته تا قيمت بليط و هتل مي‌تواند هزينه تور را افزايش يا كاهش دهند. قيمت تور آلانيا نوروز 1402 نيز به دسته‌اي از فاكتورها بستگي داشته كه يكي از مهم‌ترين آن‌ها نوع پرواز و نوع سفر به اين مقصد مي‌باشد. چنانچه سفر زميني باشد مي‌تواند هزينه كم‌تري را به مسافر تحميل كند؛ از سوي ديگر اگر تور آلانيا هوايي باشد و با پرواز مستقيم به فرودگاه قاضي پاشا صورت بگيرد در نتيجه افزايش قيمت تورهاي آلانيا را در پي خواهد داشت. به صورت كلي پروازهاي غيرمستقيم كه از تهران به مقصد دنيزلي و و اسپارتا صورت مي‌گيرد قيمت تور آلانيا نوروز را افزايش خواهد داد. پروازهاي مستقيم آلانيا هزينه تور را به‌صرفه خواهد كرد كه با ايرلاين‌هاي ترك نظير پگاسوس و دلفين و … صورت مي‌گيرد.

تور آلانيا هتل 5 ستاره Uall

 

همانطور كه پيش‌تر نيز اشاره كرديم يكي از فاكتورهاي پيشرفت صنعت توريسم در آلانيا وجود اقامتگاه‌ها و هتل‌هاي متنوع با خدمات آل و يوآل است. در تور آلانيا نوروز روي هتل 5 ستاره uall مشخصا تفاوت‌هايي وجود دارد كه بسياري از گردشگران به اين تورها جذب مي‌شوند. تفاوت هتل‌هاي پنج ستاره آل با يوآل در كيفيت نوشيدني‌ها و مدت زمان ارائه خدمات در دو نوع سرويس مي‌باشد؛ چنانچه در خدمات آل (All) فقط نوشيدني‌هاي با برند داخلي به مدت دوازده ساعت ارائه شده در حالي كه در خدمات يوآل (Uall) نوشيدني‌هاي با برند خارجي و در طول بيست و چهار ساعت ارائه مي‌شود كه همين تفاوت‌ها مي‌تواند بر كيفيت تور آلانيا نوروز نيز تاثير مستقيم داشته باشد.

بهترين زمان خريد تور آنتاليا نوروز 1402

خوب بهترين و پرطرفدارترين زمان براي حضور در شهر زيباي آنتاليا تركيه براي تعطيلات عيد تاريخ 27 اسفند تا 4 فروردين ماه است و درست اين بازه زماني ايده‌آل‌ترين زمان براي استفاده از بهترين هتل‌ها، امكانات و برنامه‌هاي جذاب تور آنتاليا نوروز 1402 به شمار مي‌رود. البته بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه تور آنتاليا بهار براي 28 اسفند تا 2 فروردين، كمي گران‌تر از ساير زمان‌ها ارائه مي‌شود.

اما پيشنهاد مجموعه سلام پرواز براي كنترل هزينه‌ها اين است كه شما بليط رفت و برگشت خود را 1 تا 2 ماه قبل از تاريخ سفرتان خريداري نماييد. همچنين اگر تمايل داريد كه 27 اسفند تا 4 فروردين در اين مقصد باشيد، نيمه دوم بهمن ماه زمان مناسب خريد تور نوروز آنتاليا شماست. اما اگر قصد داريد لحظه سال تحويل را در ايران باشيد و بعد از آن سفر كنيد اين امكان را داريد كه در همان روزهاي ابتدايي تعطيلات نوروز، تور آنتاليا نوروز 1402 خود را براي تاريخ 5 فروردين به بعد از مجموعه مسافرتي سلام پرواز خريداري كنيد. موضوع مهم اين است كه اگر هم تا 9 فرورين ماه صبر كنيد، از شلوغي و هزينه‌هاي تور آنتاليا كمي كاسته مي‌شود و مي‌‌توانيد با قيمت مناسب‌تر و قابل قبول‌تري تور آنتاليا مورد نظرتان را خريداري نماييد.

تفريحات ساحلي تور آلانيا نوروز

 

سواحل آلانيا و تفريحات آن يكي از جذابيت‌هاي سفر به اين شهر توريستي بوده كه مي‌تواند پاسخگوي نيازهاي متفاوت مسافران باشد. بهره‌بردن و استفاده از آفتاب و دريا يكي از تفريحات هيجان‌انگيز بسياري از گردشگران آلانيا است كه به ويژه ساحل كلوپاترا را براي اين منظور انتخاب مي‌كنند. شهر آلانيا از سواحل سفيد و ماسه‌اي زيبايي در كنار آب زلال دريا برخوردار است كه مسافران تور آلانيا نوروز را شگفت‌زده خواهد كرد. امكانات رفاهي، هتل‌ها متنوع، نسيم باطراوت دريا و مناظر خيره‌كننده سواحل آلانيا در هر سال مسافران زيادي را به سمت خود سرازير مي‌كند.

 

خدمات تور آلانيا سلام پرواز

 

تمامي آژانس‌هاي مسافرتي تلاش مي‌كنند تا از بازار گردشگري تركيه سهمي را به خود اختصاص دهند و براي اين منظور به رقابت مي‌پردازند. آژانس مسافرتي سلام پرواز نيز به عنوان مجري مستقيم تورهاي تركيه توانسته‌ است با استفاده از اعتبار و پتانسيل‌هاي خود تورهاي آلانيا را برگزار كند. در بالاي همين صفحه مي‌توانيد انواع تورهاي آلانيا را مشاهده كنيد و از ميان آن‌ها تور مورد علاقه خود را انتخاب كنيد. آژانس سلام پرواز در اين تورها خدمات متنوعي نظير بليط رفت و برگشت با پرواز ترك مستقيم پگاسوس، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي، بيمه مسافرتي تا سقف 10000 يورو، اقامت در هتل برا اساس خدمات و راهنماي فارسي زبان را به مسافران گرامي ارائه مي‌دهد.

 

منبع : تور آلانيا نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.