تور دبي نوروز 1402

آژانس مسافرتي

تور دبي نوروز 1402

۶۳ بازديد

 

تور دبي نوروز 1402

دبي يكي از پيشرفته‌ترين و مدرن‌ترين شهرهاي جهان به شمار مي‌رود كه به واسطه سواحل زيبايش، هتل‌هاي پيشرفته و مدرن، امكانات تفريحي شگفت‌انگيز و حضور بهترين شركت‌ها و مراكز خريد در اين شهر، بسيار مورد توجه گردشگران از سراسر دنيا قرار گرفته است. دبي بزرگ‌ترين و مدرن‌ترين شهر در كشور امارات مي‌باشد كه به واسطه صنعت گردشگري كه دارد، حضور بزرگ‌ترين شركت‌هاي تجاري در اين شهر، اجازه ساخت و ساز و سرمايه‌گذاري به افراد خارجي در سال‌هاي اخير پيشرفت‌هاي قابل توجهي داشته است. دبي يكي از مقاصد اصلي گردشگري بسياري از كشورها به خصوص ايران است تا جايي كه بسياري از كشورها پرواز مستقيم به اين شهر دارند و اين همه محبوبيت و وجود جاذبه‌هاي لوكس و مكان‌هاي تفريحي در دبي باعث شده كه امسال هم مثل هر سال تور دبي نوروز 1402 جزو محبوب‌ترين و پرطرفدارترين تورهاي خارجي در بين ايرانيان براي گذراندن تعطيلات سال نو باشد.

 

پيشنهاد سلام پرواز اين است كه نوروزتان را در مدرن‌ترين شهر خاورميانه بگذرانيد و همچنين حتما از آسمان‌خراش‌ها ديدن كنيد، شترسواري كنيد و اوج هيجان سافاري و هزاران تفريح ديگر را در دل اين شهر كويري به خودتان هديه كنيد. خوشبختانه فصل بهار در دبي نسبت به تابستان شرايط بهتري را دارد و همين موضوع نيز مزيد بر علت است. براي اينكه از يك سفر عالي و خاطره‌انگيزي برخوردار شويد، مي‌توانيد روي تور ارزان دبي ويژه نوروز 1402 مجموعه سلام پرواز حساب ويژه‌اي باز كنيد. همچنين مي‌توانيد با كارشناسان تور دبي در ارتباط باشيد و اطلاعات تكميلي را به دست آوريد.

قيمت تور دبي نوروز 1402

بي‌شك تمام شما مسافران مي‌دانيد كه قيمت تور دبي نوروز 1402 به 3 پارامتر بليط رفت و برگشت هواپيما، هتل محل اقامت و ويزاي شما بستگي دارد؛ خوب البته فصل سفر و تعداد روزهاي اقامت هم اين نرخ را تحت تاثير قرار مي‌دهد. اينجا مهم است بدانيد كه از كشورمان ايران 4 پرواز مستقيم ماهان، ايران اير، اير عربيا و امارات و 1 پرواز غيرمستقيم قطر به سمت دبي پرواز دارند كه پرواز ايرعربيا در فرودگاه شارجه به زمين مي‌نشيند و تا دبي بدون ترانسفر شما عزيزان 1 ساعت فاصله زماني داريد. در ادامه موضوعي كه در انتخاب هتل بايد به آن دقت كنيد، موقعيت مكاني هتل‌هاي دبي مي‌باشد، به طوري كه هرچه هتل شما به مركز شهر نزديك باشد، به‌طبع هزينه‌هاي شما بالا مي‌رود و اگر هتل شما در حومه شهر قرار گرفته باشد، هزينه كم‌تري براي اقامت خواهيد پرداخت.

 

نكته بعدي اينكه با توجه به افزايش قيمت هتل‌ها و بليط پروازهاي رفت و برگشت دبي در اين بازه زماني، هزينه‌‌هاي تورهاي دبي نوروزي معمولا 2 برابر و يا بيشتر از تور دبي در ديگر ايام‌‌هاي سال مي‌شود. البته اين نكته را هم در نظر داشته باشيد كه در ايام عيد اكثر فروشگاه‌‌هاي برندهاي معتبر دنيا تخفيفات ويژه‌اي بر روي اجناس خود مي‌گذارند كه ارزش رفتن و خريدكردن را دارد. در آخر ديگر نگران نرخ تور دبي عيد 1402 نباشيد چرا كه ما در مجموعه مسافرتي سلام پرواز با ارائه تور لحظه آخري دبي و تور ارزان‌قيمت دبي در فصل بهار، شرايط را به گونه‌اي براي شما فراهم خواهيم كرد تا با كمترين هزينه براي تور، بيش‌ترين لذت را از سفرتان و پكيج تور دبي انتخابي خود ببريد.

تور نوروز دبي ارزان و لحظه آخري

در ابتدا لازم است بدانيد كه منظور از تورهاي دبي ارزان و لحظه آخري اغلب رزرو بليط هواپيما دبي با قيمت ارزان‌تر و مقرون به‌صرفه است و اينكه در رزرو هتل تخفيف‌هاي عالي صورت بگيرد كه ممكن است در اين بازه زماني به ندرت اتفاق بيفتد و خيلي كم از سمت آژانس‌هاي مسافرتي عرضه شود. البته اين امكان وجود دارد كه هتل به دليل كاهش تقاضا تخفيف‌هايي براي مسافران لحاظ نمايد و اين اتفاق مي‌تواند منجر به ارائه تور دبي به صورت لحظه آخري شود. توجه داشته باشيد كه اغلب تورهاي لحظه آخري دبي به صورت هوايي انجام مي‌گيرد. خوب از آنجايي كه ايام نوروز فصل شلوغ و پرگردشگر دبي به شمار مي‌رود اين تورها خيلي ارائه نمي‌شود ولي اگر قصد داشته باشيد كه تور دبي ارزان‌قيمت را خريداري كنيد، پيشنهاد مي‌كنيم كه در فصول گرم سال به آنجا برويد و يا اينكه از تور زميني و دريايي به دبي را انتخاب كنيد.

 

در ادامه مهم است بدانيد كه تور نوروز دبي ارزان و لحظه آخري در تور دبي نوروز 1402، آن معناي تور لحظه آخري را كه ديگر مقاصد گردشگري خارجي دارند را ندارد، چرا كه شما مسافران براي خريد تور دبي دقيقه نود در ابتدا بايد ويزاي امارات را دريافت كنيد كه اين پروسه اخذ ويزا خودش حداقل بين 3 تا 5 روز كاري زمان خواهد برد و در ادامه حالا سوالي كه پيش مي‌آيد اين است كه چگونه مي‌توان يك تور لحظه آخري دبي را خريداري كرد؟ در پاسخ به اين سوال بايد بگوييم كه اگر شما ويزاي توريستي امارات را در دست داريد و كمي هم خوش‌شانس باشيد و طي آن چند روزي كه اين ويزا مهلت دارد تور لحظه آخري دبي به شما ارائه شود، بنابراين به راحتي مي‌توانيد از اين تورها نهايت استفاده را ببريد و با قيمتي مناسب و باورنكردني عازم اين شهر زيبا و لوكس شويد.

بهترين زمان خريد تور دبي نوروز 1402

بهترين زمان خريد تور دبي نوروزي از 1 تا 1.5 ماه قبل از تاريخ سفرتان به دبي است و اينكه در اين بازه زماني بليط رفت و برگشت هواپيما را مي‌توانيد به صورت سيستمي بخريد و هزينه كمتري براي بليط رفت و برگشت دبي بپردازيد. همچنين براي رزرو هتل محل اقامت نيز بهتر است يك ماه قبل از تاريخ سفر اقدام نماييد. نكته مهم بعدي اينكه در مورد هتل محل اقامت در دبي اين نكته را در نظر داشته باشيد كه هتل محل اقامت شما هر چقدر به مركز شهر نزديك ‌تر باشد، هزينه‌هاي اقامتي شما بيشتر خواهد بود و هرچه هتل محل اقامت از مركز شهر دورتر باشد و يا حتي در حومه شهر قرار گرفته شده باشد، هزينه پايين‌تري براي اقامت مي‌‌پردازيد. اما بهترين تاريخ شروع سفر نوروزي به دبي 27 اسفند ماه تا 4 فروردين است كه اين زمان پرطرفدارترين تاريخ براي حضور شما در دبي و اقامت در بهترين هتل با بهترين امكانات و برنامه‌هاي جذاب است. اگر اين بازه زماني را انتخاب كرديد پيشنهاد ما اين است كه قبل از نيمه اسفند ماه نسبت به خريد تور نوروز دبي خود اقدام نماييد.

نكته: تور نوروز 1402 دبي در تاريخ‌هاي 28 و 29 اسفند و 1 و2 فروردين كمي گران‌تر از بقيه تاريخ‌ها مي‌باشد.

 

منبع : تور دبي نوروز 1402

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.