تور آرژانتين

آژانس مسافرتي

تور آرژانتين

۳۹ بازديد

 

 

تور آرژانتين

آرژانتين يكي از كشورهاي آمريكاي جنوبي بوده كه بخش اعظمي از جنوب اين قاره را در بر مي‌گيرد. تور آرژانتين در واقع سفر به هشتمين كشور بزرگ جهان است كه مساحتي معادل با مجموع مساحت كشور مكزيك و ايالت تگزاس كشور آمريكا را شامل مي‌گردد. زيبايي‌ها و ديدني‌هاي طبيعي اين كشور نظير دشت‌هاي پهناور، پوشش گياهي تندرا و جنگل‌ها، بيابان‌ها، رودخانه‌ها، كوه‌هاي آسمان‌خراش و هزاران مايل سواحل اقيانوسي در تور آرژانتين، مسافران را به شگفتي خواهد انداخت. شايان ذكر است كه كشور آرژانتين نقش مهمي در تحولات سياسي قاره آمريكا ايفا كرده چرا كه پس از سه قرن استعمار اسپانيا در سال 1816 به استقلال رسيد. خورخه لوئيس بورخس نويسنده قرن بيستم در اين باره مي‌نويسد “استقلال آمريكاي جنوبي تا حد زيادي يك جنبش آرژانتيني بود”. با وجود چنين نقش‌آفريني انقلابي مشخصا اين كشور سرشار از آثار تاريخي و فرهنگي بوده كه مي‌توانند به عنوان جاذبه‌هاي گردشگري به تور آرژانتين كيفيت ببخشند. جالب است بدانيد نام آرژانتين Argentina از كلمه لاتينArgentum به معني نقره گرفته شده است كه بر منابع عظيم مواد معدني اين كشور دلالت دارد. علفزارهاي غني پامپاس آرژانتين را در بر گرفته‌اند كه از جذابيتي رومانتيك در داستان‌‌ها و ادبيات اين كشور برخوردار است. البته اگر از مناظر وسيع و خشك پاتاگونيا در تور آرژانتين بگذريم لازم است بدانيم كه بافت اين كشور عمدتا شهري است. شهر بوئنوس آيرس با داشتن حلقه‌اي از حومه‌هاي مدرن و شلوغ در پامپاس شرقي، يكي از شلوغ‌ترين شهرهاي آمريكاي جنوبي و پايتخت ملي آرژانتين محسوب مي‌شود. توجه داشته باشيد كه در تور آرژانتين از يكايك لحظه‌هاي خود براي تماشاي زيبايي‌هاي آن استفاده كنيد. از ديگر شهرهاي بزرگي كه در اين كشور وجود دارند عبارتند از ماردل پلاتا و باهيابلانكا كه مي‌تواند جزو مقاصد بعدي تور آرژانتين شما عزيزان باشند.

Argentina tour

نقشه گردشگري آرژانتين

Argentina tourism map

نقشه مترو آرژانتين

Argentina metro map

اطلاعات مهم كشور آرژانتين

در تور آرژانتين، داشتن اطلاعات در مورد گروه‌هاي قومي، گردشگران را به آشنايي و شناخت هر چه بيش‌تر فرهنگ‌هاي مختلف اين ديار وا خواهد داشت. مردم آرژانتين از اجداد اروپايي‌هايي هستند كه مهاجرت سنگيني از اسپانيا و ايتاليا به اين كشور داشته‌اند اما نبايد فراموش كرد كه ساكنان اوليه كشور آرژانتين سرخ‌پوستان بودند كه تحت استعمار اسپانيا در نهايت يا نابود شدند و يا از سرزمين خود رانده شدند. در حقيقت شخصيت قومي امروزي كه به ويژه به هنگام گشت و گذار با تور آرژانتين در اين كشور به وضوح ديده مي‌شود حاصل موج بزرگ مهاجرت اروپايي‌ها به آن است. در اثر اين مهاجرت سرخ‌پوستان و مزيتزوها به استان‌هاي آند رانده شدند و سياه‌پوستان و ملاتوها نيز به جميت غالب اروپايي جذب شدند. تور آرژانتين مي‌تواند سفري به دل فرهنگ‌هاي گوناگون اين كشور باشد چنانچه ديده مي‌شود تاثير فرهنگ ايتاليايي در اين كشور به صورتي بوده كه هنوز هم زبان ايتاليايي به طور گسترده در بوئنوس آيرس صحبت مي‌شود هر چند كه زبان ملي آن اسپانيايي مي‌باشد. اما گروه‌هاي كوچك بريتانيايي، آلماني، اسپانيايي، لهستاني، روسي و فرانسوي نيز هستند كه در بخش‌هاي مختلف توسعه اين كشور جاي گرفته‌اند به طوري كه بريتانيايي‌ها در ساخت راه ‌آهن و صنعت فرآوري گوشت، آلماني‌ها در ساخت تعاوني‌ها و شهرك‌هاي كشاورزي، فرانسوي‌ها در صنعت انگور و ژاپني‌ها، سوري‌ها و لبناني‌ها نيز به تجارت و سرمايه‌گذاري در آرژانتين پرداختند. اين غناي فرهنگي و تاريخي، تور آرژانتين را براي تمامي گردشگران، هيجان‌انگيز و لذت‌بخش خواهد كرد. از نظر ديني و مذهبي نيز بيشتر ساكنان آرژانتين پيرو كليساي كاتوليك بوده و همچنين پروتستان‌ها هم پنج درصد از جمعيت آن را به خود اختصاص مي‌دهند. يهوديان و مسلمانان نيز از اقليت‌هاي ديني هستند كه در هنگام گشت و گذار با تور آرژانتين هم كم‌تر به چشم مي‌آيند.

نام رسمي: جمهوري آرژانتين (República Argentina)

زبان رسمي: ندارد

زبان‌هاي رايج: اسپانيايي و ايتاليايي

پايتخت: بوئنوس آيرس

نوع حكومت: جمهوري فدرال، نظام رياستي جمهوري

رئيس حكومت: رئيس جمهور

واحد پول: پزوي آرژانتين (ARS)

نوع برق شهري: برق شهري آرژانتين با ولتاژ 220 ولت با فركانس 50 هرتز مي‌باشد.

كد كشور: 54+

شماره‌ اضطراري: 911

Important information about Argentina

بهترين زمان سفر با تور آرژانتين

در سفر با تور آرژانتين متوجه آب و هواي معتدل اين كشور خواهيد شد چرا كه در يك منطقه معتدل نيمكره جنوبي واقع گرديده است. علاوه بر اين، مي‌توان جغرافياي متنوع آرژانتين را به چهار بخش تقسيم نمود كه عبارتند از: آند، شمال، پامپاس و پاتاگونيا. هر كدام از اين مناطق داراي ويژگي‌هاي منحصر به‌فردي هستند كه تنوع آب و هوايي آرژانتين را نشان مي‌دهند. مسافران در تور آرژانتين دقت داشته باشند كه منطقه پاتاگونيا شامل دشت‌هاي خشك بين منطقه آند و رودخانه پارانا بوده كه شامل منطقه‌اي سرد، خشك و بادخيز مي‌باشد، دشت‌هاي واقع در مركز آرژانتين يا پامپاس، علفزارهايي بوده كه به دو بخش پامپاس خشك غربي و پامپاس مرطوب‌تر تقسيم مي‌شوند كه اقليم‌هاي آب و هوايي معتدل را براي ساكنان و گردشگران تور آرژانتين رقم زده‌اند. در واقع خشكي كه در آب و هواي آمريكاي جنوبي وجود داشته به طرف نوك جنوبي آن باريك مي‌شود و الگوهاي آب و هوايي با اقيانوس اطلس و آرام به صورت قابل توجهي متعادل مي‌شوند. پيشنهاد مي‌كنيم كه مسافران گرامي فصل بهار و پاييز را براي رزرو تور آرژانتين انتخاب كنند چرا كه مي‌توانند از تمامي جاذبه‌هاي گردشگري و طبعيت بكر اين كشور ديدن كنند. البته ناگفته نماند بهترين زمان سفر با تور آرژانتين مي‌تواند كاملا سليقه‌اي بوده و يا حتي مسافر بخواهد در فصل زمستان به اين مقصد توريستي سفر كند. در هر فصلي بخواهيد به آرژانتين برويد مطمئن باشيد بهترين خاطره‌ها را به ارمغان خواهيد آورد.

The best time to travel with a tour of Argentina

قيمت تور آرژانتين

به نظر مي‌آيد با توجه به بعد مسافتي آرژانتين با ايران، قيمت تور آرژانتين بسيار متفاوت از ساير مقاصد گردشگري ايراني‌ها خواهد بود. چرا كه قيمت بالاي پرواز و هتل‌ها، روي هزينه كلي تور آرژانتين تاثير مستقيم خواهد گذاشت. اما فراموش نكنيد كه زمان سفر خود را نيز در ماه‌هاي مارس، ژوئن، نوامبر و سپتامبر انتخاب كرده چرا كه مسافرت با تور آرژانتين در اين ماه‌ها كم‌هزينه‌تر از ديگر ماه‌ها خواهد بود. نكته ديگري كه گردشگران و مسافران بايد به آن توجه داشته باشند اين است كه براي طي مسافت بين‌شهري در تور آرژانتين حتما از اتوبوس‌هاي بيست و چهار ساعته استفاده كرده تا بتوانند از هزينه‌هاي حمل و نقل خود بكاهند. از آنجايي كه آرژانتين نسبت به ديگر كشورهاي آمريكاي جنوبي پرهزينه‌تر است لذا توصيه مي‌كنيم براي تهيه غذا با نرخ مناسب نيز به رستوران‌هاي تندر پاريلا (Tenedor Parrilla) مراجعه كنيد چرا كه اين رستوران‌ها سلف‌سرويس بوده و غذايي خوب با هزينه‌اي به‌صرفه را به مهمانان تور آرژانتين ارائه مي‌دهند. از ديگر مواردي كه روي هزينه‌هاي مسافرت به مقصد آرژانتين تاثير خواهد گذاشت اقامت در خانه‌هاي بوميان اين كشور بوده كه در ازاي پرداخت مبلغي مناسب، مي‌توانيد سه وعده غذا همراه با جاي خواب دريافت كنيد تا نگراني شما را از بابت افزايش هزينه تور آرژانتين رفع نمايد. همان‌طور كه گفته شد هزينه سفر به آرژانتين به شيوه‌هاي مختلف قابل مديريت كردن بوده و حتي مي‌توان تور تركيبي برزيل آرژانتين را نيز ترتيب داد. با توجه به تمامي نكات ذكرشده بايد اضافه كرد كه سفر به آرژانتين در واقع تنها سفر به يك كشور نيست بلكه تور آرژانتين به نمايندگي از تمام آمريكاي جنوبي به پذيرايي از مسافران خواهد پرداخت.

جاذبه‌هاي گردشگري آرژانتين

همان‌طور كه پيش‌تر اشاره كرديم كشور آرژانتين سرشار از جاذبه‌هاي گردشگري طبيعي، تاريخي، فرهنگي و هنري بوده كه چشم هر گردشگري را در تور آرژانتين مي‌نوازد. جغرافياي متنوع اين كشور از بيابان‌هاي خشك گرفته تا سواحل طولاني اقيانوسي، جنگل‌هاي مرطوب و كوه‌هاي سر به فلك كشيده آند، توانسته‌اند تركيبي جذاب از ديدني‌هاي گردشگري تور آرژانتين را ميزبان ديدگان مسافران كنند. شايان ذكر است كه ميراث غني فرهنگي، هنري و معماري آرژانتين كه از مناطق نيمه گرمسيري تا مناطق نيمه‌قطبي پاتاگونيا در جنوب اين كشور گسترش داشته نيز مي‌تواند بر غناي فرهنگي تور آرژانتين بيفزايد. براي مثال محله‌هاي هنري قديمي و مناطق ويژه مد روز در پالرمو، يك چهره اروپايي به اين شهر بخشيده تا يك چهره آمريكاي لاتيني. شهرهاي پر جنب و جوش در تور آرژانتين زيبايي‌هاي متنوعي را در گشت و گذارتان به شما هديه خواهند داد. يكي از اين هدايا مي‌تواند يادگيري تانگو، نمادين‌ترين رقص آرژانتيني باشد كه باعث شادابي روحيه مسافران عزيز در تور آرژانتين خواهد شد. در ادامه به تعدادي از بهترين جاذبه‌هاي گردشگري كشور آرژانتين خواهيم پرداخت.

Argentina tourist attractions

 

زيبايي‌هاي شهر بوئنوس آيرس

يكي ديگر از زيباترين جاذبه‌هايي كه در تور آرژانتين در انتظار پذيرايي از نگاه‌هاي پرمهر گردشگران است، ديدني‌هاي شهر بوينس آيرس مي‌باشد. اين شهر پر جنب و جوش آرژانتين كه به پاريس آمريكاي جنوبي و آمريكاي لاتين معروف بوده توانسته است طيف گسترده‌اي از حس كنجكاوي مسافران تور آرژانتين را اقناع كند. جاذبه‌هاي هيجان‌انگيز اين شهر از زيبايي‌هاي طبيعي تا عمارت‌هاي تاريخي و موزه‌ها، بازارهاي متنوع و رنگارنگ، درختان با قدمت طولاني در مركز شهر، ديدار از ساختمان‌هاي قرن نوزدهم داراي هارموني با شكوهي از التقاط فرهنگ اروپايي و آمريكاي لاتين است كه مي‌تواند تك تك لحظه‌هاي تور آرژانتين را شگفتي‌آور كند. اين شهر كه پايتخت سياسي، فرهنگي و اقتصادي آرژانتين بوده تركيبي از تمامي ويژگي‌هاي كشور آرژانتين را در خود گنجاده است. تور آرژانتين با وجود تركيب جذاب سنت و مدرنيته در بخش‌هاي مختلف بوينس آيرس به يك تور خواستني براي بسياري از توريست‌ها مبدل گشته است. گورستان ركولتا، محله رنگي لابوكا، ورزشگاه لابومبونرا، سن تلمو، ميدان دورگو و پل زن از ديگر جاذبه‌هاي زيباي بوئنوس آيرس هستند كه تور آرژانتين را به اين مقصد، محبوب‌تر از هميشه كرده‌اند. جالب است بدانيد كه بوينس آيرس يكي از ثروتمندترين شهرها در آمريكاي لاتين است كه چينش جامعه‌شناختي آن را طبقه متوسط اجتماعي و ساكناني با تحصيلات عالي تشكيل مي‌دهد. در سفر با تور آرژانتين تاثير شديد فرهنگ اروپايي را در بوئنوس آيرس خواهيد ديد كه تركيبي از معماري، فعاليت‌هاي فرهنگي و زندگي شبانه را به گردشگران ارائه مي‌دهد.

The beauties of the city of Buenos Aires

 

آبشارهاي ايگوازو (Iguazú Falls)

يكي از جاذبه‌هاي طبيعي تور آرژانتين، آبشارهاي شگفت‌انگيز ايگوازو بوده كه در امتداد مرز كشور آرژانتين با برزيل قرار گرفته است. وجود اين آبشارها، باعث احداث پارك‌هاي ملي ايگوازو در سمت آرژانتين و پارك ملي ايگواسو در سمت كشور برزيل شده است كه ديدار از اين پارك‌هاي ملي هم در تور آرژانتين، خالي از هيجان نخواهد بود. اين آبشارهاي بزرگ به عنوان ميراث جهاني در يونسكو به ثبت رسيده‌اند كه جزو ديدني‌ترين مناظر در آمريكاي جنوبي محسوب مي‎‌شوند. آبشارها ايگوازو گوي سبقت را در ارتفاع و عريض بودن از آبشار مشهور نياگارا ربوده‌اند چرا كه بلندترين ناحيه اين آبشارها داراي 82 متر طول (نياگارا 50 متر) و از نظر عرض نيز چهار برابر آبشار نياگارا هستند كه گردشگران تور آرژانتين يا مسافران تور تركيبي آرژانتين برزيل را به شگفتي وا مي‌دارند.

Iguazú Falls

 

يخچال طبيعي پريتو مورنو (Perito Moreno Glacier)

آرژانتين سرشار از جاذبه‌هايي است كه شايد به گوش بسياري از گردشگران نا آشنا باشد ولي محبوبيت تور آرژانتين بر هيچ كسي پوشيده نيست. يخچال طبيعي پريتو مورنو در شهر سانتا كروز در جنوب غربي آرژانتين واقع شده كه مرز شيلي با اين كشور را پوشش مي‌دهد. اين جاذبه بي‌نظير طبيعي كه بر روي آب درياچه لس‌گلاسيرز قرار گرفته، منطقه پاتاگونيا را در تور آرژانتين براي گردشگران، جذاب كرده است. يكي از ويژگي‌هاي منحصر به‌فرد اين يخچال نسبت به ديگر يخچال‌هاي جهان اين بوده كه هر روز در حال بزرگ شدن مي‌باشد. يخچال پريتو مورنو 30 كيلومتر طول داشته و حدود 73 متر از سطح دريا ارتفاع دارد و مساحتي در حدود 250 كيلومتر مربع را شامل مي‌شود. اين يخچال كه در شهر كالافاته واقع گرديده به عنوان سومين ذخيره آب شيرين جهان شناخته مي‌شود. لازم به ذكر است بهترين زمان براي تماشاي يخچال پريتو مورنو با تور آرژانتين در فصل تابستان يعني ماه‌هاي ژانويه و فوريه بوده كه از جذابيت بالايي براي مسافران برخوردار خواهد بود.

Perito Moreno Glacier

بهترين هتل‌هاي آرژانتين

هر كشوري كه داراي پتانسيل‌هاي توسعه گردشگري باشد مسلما مي‌تواند در توسعه زيرساخت‌ها و روساخت‌هاي گردشگري هم حرفي براي گفتن داشته باشد. با توجه به توضيحاتي كه در مورد كشور آرژانتين و جذابيت‌هاي تور آرژانتين گفته شد هم‌اكنون زمان آن است كه اندكي در مورد هتل‌هاي بي‌نظير اين مقصد توريستي هم سخني بگوييم.

 

هتل چهار فصل بوينوس‌آيرس (Four Seasons Hotel Buenos Aires)

يكي از هتل‌هاي باشكوهي كه مي‌توانيد تور آرژانتين خود را روي آن ببنديد هتل چهار فصل بوده كه در منطقه روكولتا قرار گرفته است. توجه داشته باشيد كه هتل چهار فصل بوينوس آيرس، ميزباني از راد استوارت و مدونا ستاره‌هاي افسانه‌اي راك را در سوابق خود گنجانده است. يك برج دوازده طبقه‌اي، يك عمارت زيبا، يك باغ و دو استخر بزرگ از مهم‌ترين بخش‌هاي اين هتل بوده كه مسافران تور آرژانتين را مجذوب خود خواهد كرد. طرفداران هتل‌هاي لوكس و مجلل با ديدن تركيب فوق‌العاده معماري قرن بيستم و معاصر در هتل چهار فصل به مهمانان دائمي اين هتل تبديل مي‌شوند. اتاق‌هاي برج اين هتل با رنگ‌هاي قرمز و نارنجي طراحي شده‌اند و صندلي‌هاي طرحدار، پرده‌هاي منقوش و سنگ‌هاي مرمر بر شادابي و طراوت آن افزوده است. حتما در تور آرژانتين هتل پنج ستاره چهار فصل را مد نظر داشته باشيد تا به عمق زيبايي‌هاي پي ببريد.

Four Seasons Hotel Buenos Aires

هتل فائنا (Faena Hotel Buenos Aires)

هتل فائنا از ديگر هتل‌هاي مشهور و لوكس در بوئنوس آيرس بوده كه سالانه توريست‌هاي زيادي تور آرژانتين را با اين هتل تجربه مي‌كنند. اين هتل پنج ستاره و مجلل داراي 88 اتاق بوده كه امكاناتي نظير اينترنت، آرايشگاه، صندوق امانات، رستوران و پاركينگ را در اختيار مهمانان خود قرار مي‌دهد. توجه داشته باشيد كه اگر تور آرژانتين خود را روي اين هتل ببنديد از امكانات بي‌نظير اتاق‌هاي آن مانند تلويزيون، اينترنت و حمام بهره خواهيد برد. فاصله تقريبي هتل فائنا تا تئاتر كولون Colon تنها 2.4 كيلومتر، تا فرودگاه Jorge Newbery Airfield فقط هشت كيلومتر و تا ميدان Plaza Italia حدود 6.5 كيلومتر بوده كه همين دسترسي خوب مهمانان تور آرژانتين را به خود جذب مي‌كند. اين هتل با داشتن پرده‌هاي مخملي، نماي آجري، لوسترهاي باشكوه و به نمايش گذاشتن هنر معاصر بر كيفيت سفرتان به آرژانتين خواهد افزود.

Faena Hotel Buenos Aires

 

منبع : تور آرژانتين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.