تور ميلان

آژانس مسافرتي

تور ميلان

۳۶ بازديد

 

تور ميلان

ميلان (Milano/ Milan) يكي از شهرهاي پيشرفته شمال ايتاليا بوده كه در يكي از توسعه‌يافته‌ترين مناطق شهري اين كشور يعني دشت‌هاي لومباردي واقع شده است. ميلان به عنوان مركز اصلي مد اروپا و پايتخت منطقه لمباردي شناخته مي‌شود كه در سفر با تور ميلان خواهيد ديد در كلان‌شهر لمباردي خانه‌هاي مد، فروشگاه‌هاي شيك و مراكز خريد فراواني وجود دارد. اين شهر در حدود 400 سال قبل از ميلاد توسط سلت‌هاي شمال ايتاليا ساخته شده و طي دوران‌هاي مختلف توسعه يافته است. در تور ميلان براي هر نوع مسافري، جاذبه‌ها و جذابيت‌هايي وجود خواهد داشت و هيچ بازديدكننده‌اي از گشت و گذار در اين شهر بي‌نظير، نااميد نخواهد شد. از نقاشي شام آخر داوينچي در كليساي سانتا ماريا دل گرازيه، كليساي جامع بزرگ دومو با مناره‌هاي مرمري سفيد، خانه اپراي آلااسكالا، قلعه بسيار زيباي رنسانس، موزه علم لئوناردو داوينچي يا ورزشگاه سن سيرو و هزاران جاذبه شگفت‌انگيز ديگر، هوش از سر گردشگران تور ميلان خواهد برد. اين شهر نيز يكي از گران‌ترين شهرهاي جهان بوده البته اگر به دنبال هزينه سفر مناسب هستيد باز هم مي‌توانيد جاهايي را متناسب با بودجه‌تان پيدا كنيد. ميلان شهر بزرگ هنر و معماري از زماني كه پايتخت امپراطوري روم غربي بوده تا اكنون شكوه و عظمت خود را حفظ كرده است و هر گردشگري را در تور ميلان به عمق هنر اعصار گذشته خواهد برد. در حقيقت مي‌توان ميلان را قطب فرهنگ، اقتصاد، رسانه و ورزش و موسيقي ايتاليا دانست.

Milan tour

اطلاعات مهم شهر ميلان

ميلان شهري نسبتا كوچك است و گردشگران مي‌توانند در تور ميلان با پياده‌روي در داخل آن از بيش‌تر جاذبه‌ها ديدن كنند. گالري‌هاي هنري، موزه‌هاي متنوع، قلعه‌هاي چشم‌گير، تپه‌هاي سرسبز و درياچه‌هايي با آب‌هاي شفاف باعث جذابيت تور ميلان براي تمامي بازديدكنندگان خواهد شد.

ميلان با وجود شكوه و غناي تاريخي‌اي كه تا كنون حفظ كرده است و به اعتقاد خود ميلاني‌ها، شايسته پايتخت‌شدن بوده است. جالب است بدانيد كه با اينكه رم به عنوان پايتخت سياسي ايتاليا شناخته شده ولي ميلان نيز از ديرباز پايتخت اخلاقي آن بوده است و همين ويژگي تور ميلان را بيش‌ از پيش محبوب كرده است. در حقيقت اين عنوان از قرن نوزدهم كه ميلان در حال صنعتي‌شدن بوده و پايتخت توليد، كارآمدي و نوآوري بوده است به اين شهر داده شده است. از آنجا كه ميلاني‌هاي داراي اخلاق كاري مثبتي در آن دوره بوده‌اند با اين نام شناخته شده است لذا تور ميلان نيز سفر به يكي از اخلاقي‌ترين شهرهاي اروپا است. ناگفته نماند با توسعه‌هاي شگرف قرن بيستم هم‌اكنون ميلان ثروتمندترين شهر ايتاليا و يكي از ثروتمندترين شهرهاي قاره سبز مي‌باشد. در ادامه به چكيده‌اي از مهم‌ترين اطلاعات مورد نياز گردشگران در تور ميلان خواهيم پرداخت.

زبان رسمي: ايتاليايي

منطقه: لومباردي

استان: ميلان

واحد پول: يورو (Euro)

نوع برق شهري: 230 ولت/ 50 هرتز

پيش شماره كشور: 39+

پيش شماره شهري: 02

اختلاف ساعت ميلان با تهران: دو ساعت و نيم عقب‌تر است.

شماره تماس پليس: 112

شماره تماس آتش‌نشاني: 115

شماره تماس اورژانس: 113

فرودگاه‌ها:‌ فرودگاه بين‌المللي ميلانو مالپسنا (Milan–Malpensa Airport)

Important information of the city of Milan

نقشه گردشگري ميلان

Milan tourism map

نقشه مترو ميلان

Milan metro map

قيمت تور ميلان

به صورت كلي اقدام كردن براي تورهاي اروپا براي گردشگران و به ويژه مسافران ايراني هزينه‌بر است چرا كه جزو مسيرهايي بوده كه اخذ ويزا ممكن است زمان‌بر بوده و همچنين هزينه ويزا به همراه تمكن مالي مي‌تواند بسياري از آن‌ها را از سفر با تور ميلان ايتاليا باز دارد. در حقيقت مي‌توان گفت هر گردشگر مي‌بايست براي سفر با تور اروپا خود را براي هزينه‌هاي مربوط به پرواز، تعداد شب‌هاي اقامت، نوع هتل، خدمات تور، هزينه‌هاي روزانه، وروديه‌هاي جاذبه‌هاي گردشگري، زمان سفر و … پرداخت كند. تور ميلان متناسب با اينكه پرواز از يك ايرلاين خارجي يا داخلي و يا مستقيم يا غيرمستقيم باشد دچار افزايش يا كاهش قيمت خواهد شد. مثلا اگر پرواز غيرمستقيم را براي سفر انتخاب كنيد قيمت تور ميلان كم‌تر از پرواز مستقيم خواهد بود. البته توجه داشته باشيد كه هزينه‌هاي روزانه در شهر ميلان نيز ارزان‌تر بوده به ويژه اگر قصد صرف غذاهاي اين ديار را داشته باشيد هزينه زيادي روي قيمت تور ميلان اضافه نخواهد شد. همچنين اگر فصل‌هاي كم‌گردشگر براي نمونه ماه‌هاي مارس و آپريل را براي سفر انتخاب كنيد هزينه كم‌تري پرداخت خواهيد كرد. از آنجا كه در اين دو ماه، هيچ‌گونه جشنواره‌اي نيز برگزار نمي‌شود گردشگران تور ميلان كم‌تر رغبت به سفر در اين بازه زماني را از خود نشان مي‌دهند.

Milan tour price

بهترين زمان سفر به ميلان

بهترين زمان از نظر آب و هوا، بهترين زمان از نظر هزينه، بهترين زمان از نظر سليقه يا بهترين زمان سفر با تور ميلان از نظر جنس تفريحات گردشگري اين مقصد از جمله مواردي هستند كه هر مسافر در ذهن خود با آن روبرو مي‌شود. البته هر كدام از موارد بالا و همه آن‌ها در ارتباط با هم مي‌توانند بهترين اوقات را در سفرتان رقم بزنند اما بسته به اينكه كدام عامل مهم‌تر باشد نيز سطح رضايت مي‌تواند متغير باشد. اگر بخواهيم سفر با تور ميلان را از نظر آب و هوايي مورد برررسي قرار دهيم بايد بگوييم كه بهترين زمان سفر به اين شهر بي‌نظير ماه‌هاي آوريل تا ژوئن و سپتامبر تا اكتبر بوده چرا كه در اين ماه‌ها هوا معتدل است. اما ماه‌هاي جولاي و آگوست نيز جزو شلوغ‌ترين و گرم‌ترين ماه‌ها هستند ولي از نوامبر تا مارس نيز هوا خنك‌تر و سردتر بوده و لذا گردشگران كمي عازم سفر با تور ميلان هستند. كساني كه به فكر كاهش هزينه‌هاي سفر خود هستند مي‌بايست در ماه‌هاي خنك يعني نوامبر و مارس اقدام به مسافرت با تور ميلان كنند چرا كه فصل كم‌گردشگر اين شهر مي‌باشد.

 

The best time to travel to Milan

جاذبه‌هاي گردشگري ميلان

ميلان، يكي از بهترين پايتخت‌هاي مد و طراحي جهان، در هر فصلي از سال جاذبه‌هايي براي ارائه دارد تا مسافران تور ميلان را از لذت و هيجان سرمست كند. تاريخ پر فراز و نشيب و اوج شكوه و ابهت باستاني اين شهر توريستي توانسته است براي هر نوع گردشگر، جذاب و ديدني باشد. موقعيت تجاري، مالي و اقتصادي آن باعث شده تا طيف وسيعي از گردشگران در تور ميلان خواهان بازديد از اين مقصد بي‌نظير توريستي باشند. ميلان يا ميلانو كه تحت عنوان مركز تجارت ايتاليا شناخته مي‌شود ولي داراي گذشته‌اي پربار و ميراث فرهنگي غني و تاثيرگذاري نيز در دنيا بوده است و لذا به همين خاطر تور ميلان جزو تورهاي مورد علاقه گردشگران در سراسر جهان است. در ادامه به تعدادي از جاذبه‌هاي مهيج اين مقصد توريستي خواهيم پرداخت.

 

 

دومو (Duomo) كليساي جامع ميلان

كليساي جامع ميلان يكي از بزرگ‌ترين كليساهاي جهان بوده كه با معماري سبك گوتيك ساخته شده است. اين اثر تاريخي و باشكوه قرن چهاردهم ميلادي در تور ميلان مورد توجه بسياري از توريست‌ها قرار گرفته است. نماي بيروني اين كليسا در سال 1800 ميلادي همچنان ناتمام بوده اما بعدها در بالاي سقف آن روي سنگ‌ها حكاكي صورت گرفت. اكنون نماي بيروني كليساي دومو با 2245 مجسمه مرمر سفيد تزئين شده ولي فضاي داخلي آن كم‌نور بوده كه در تضاد با نماي پر زرق و برق بيروني آن است. اين تضاد و پارادوكس معماري با پنجاه و دو ستون غول‌پيكر از اين كليسا، يك جاذبه توريستي بي‌نظير براي تور ميلان ساخته است. پنجره‌هاي رنگي در شبستان، شمعدان هفت شاخه برنز نيكلاس وردون در عرض شمالي كليسا و همچنين مقبره قرن شانزدهم جيان جاكومو مديچي و ضريح طلا و جواهر مانند كارلو بورومئو در هشت ضلعي آن باعث اوج زيبايي هنري و معماري آن شده و گردشگران را در تور ميلان مجذوب خود مي‌كند.

Duomo Cathedral of Milan

 

نقاشي شام آخر داوينچي (Leonardo da Vinci’s Last Supper)

يكي ديگر از جذابيت‌هاي تور ميلان، نقاشي مشهور شام آخر لئوناردو داوينچي بوده كه دوستداران هنر را از سراسر جهان به ديدار خود فرا مي‌خواند. البته از آنجا كه اين اثر معروف هنري در كليساي آجري و گوتيك سانتا ماريا دل گرازيه واقع شده بر محبوبيت آن افزوده شده است. اين كليسا نيز به نوبه خود يكي از بهترين سبك‌هاي هنري و معماري اوايل رنساني بوده كه توسط برامانته يكي از تاثيرگذارترين معماران دوره رنسانس كشور ايتاليا طراحي شده است. كليساي سانتا ماريا توانسته است نقاشي‌هاي قديمي را در بخش گنبد به نمايش بگذارد و نقاشي شام آخر لئوناردو نيز در بخش سفره‌خانه مجاور آن واقع شده است. شايد براي مسافران تور ميلان جذاب باشد تا بدانند كه داوينچي آخرين وعده غذايي مسيح با شاگردانش را به صورت يك تصوير دراماتيك در اين اثر نشان داده است.

Leonardo da Vinci’s Last Supper

 

گالري ويتوريا امانوئل اسكالا (Galleria Vittorio Emanuele II)

جاذبه توريستي ديگري كه در تور ميلان خودنمايي مي‌كند گالري بزرگ ويتوريا امانوئل اسكالا بوده كه تجربه شگفت‌انگيزي از عجايب هنري قرن نوردهم را براي مسافران رقم خواهد زد. تور ميلان بدون بازديد از اين اثر زيبا و تاريخي كه توسط جوزپه منگوني در سال‌هاي 1865 تا 1877 طراحي شده است واقعا خالي از هيجان خواهد بود. در آن زمان اين گالري با گنبد سر به فلك كشيده به عنوان بزرگ‌ترين پاساژ خريد در اروپا شناخته مي‌شد كه آغاز معماري مدرن ايتاليا نيز در آن به وضوح ديده مي‌شود. اين پاساژ، امروزه نيز از نظر مسافران تور ميلان كه يكي از ساخت و سازهاي صنعتي آهن و شيشه قرن نوزدهم بوده نيز بسيار محبوبيت دارد. مغازه‌هاي مجلل و كافه‌هاي زيباي گالري ويتوريا، هر رهگذر يا مسافري را مجذوب خود مي‌كند.

Galleria Vittorio Emanuele II

بهترين هتل‌هاي ميلان

با وجود قدمت تاريخي و شهره بودن شهر ميلان در اقتصاد و مد و فشن، مسلما توجه به اقامتگاه و هتل‌هاي باكيفيت يكي از الزامات مسئولان گردشگري آن براي اسكان مسافران تور ميلان مي‌باشد. از هتل‌هاي ارزان گرفته تا هتل‌هاي لوكس مي‌توان در ميلان يافت كه هر گردشگري متناسب با سليقه و قدرت خريد خود يكي از آن‌ها را مي‌تواند در تور ميلان رزرو كند. در ادامه به تعدادي از بهترين هتل‌هاي شهر ميلان خواهيم پرداخت.

 

 

هتل ان اچ كالكشن ميلانو پرزيدنت ( NH Collection Milano President Hotel)

يكي از بهترين هتل‌هاي پنج ستاره كه در تور ميلان به مسافران ارائه مي‌شود هتل ان اچ كالكشن ميلانو پرزيدنت هست. اين هتل در مركز شهر و در فاصله بسيار نزديكي از جاذبه‌هاي گردشگري اصلي شهر نظير تئاتر اسكالا، كليساي دومو و منطقه مد قرار گرفته به همين خاطر داراي محبوبيت فراواني است. چه قصد گردشگري خريد در تور ميلان را داشته باشيد و چه بازديد از شهر و اماكن توريستي بايد بگوييم كه اين هتل بهترين گزينه براي اقامت‌تان خواهد بود. تهويه مطبوع، اتاق جلسات، ميني‌بار، رستوران، سالن ورزشي، پاركينگ، اينترنت واي فاي رايگان تنها بخش كمي از امكانات اين هتل بي‌نظير است.

NH Collection Milano President Hotel

 

هتل ان‌هاو ميلانو (nhow Milano Hotel)

اين هتل چهار ستاره نيز در تور ميلان از محبوبيت خوبي برخودار است چرا كه در قلب شيك‌ترين خيابان ميلان واقع شده است كه به ويژه براي دوستداران طراحي و مد بهترين گزينه براي اقامت مي‌باشد. هتل ان‌هاو ميلانو در نهايت ذوق هنري و بسيار زيبا ساخته شده است و مسافران تور ميلان از اقامت در آن لذت خواهند برد. همه امكاناتي كه يك هتل پنج ستاره دارد مانند اتاق‌هاي شيك داراي مبلمان، تلويزيون صفحه تخت، سوئيت، واي فاي رايگان و … در اين هتل يافت مي‌شود و از اين نظر نيز مورد توجه گردشگران قرار مي‌گيرد. البته بايد گفت به دليل قرارگرفتن اين هتل در منطقه شيك تورتونا و نزديكي به جاذبه‌هايي مانند كليساي جامع ميلان و همچنين دسترسي خوب به مترو توانسته است گوي سبقت تعداد بيش‌تر مهمانان تور ميلان را از رقباي خود بربايد.

nhow Milano Hotel

 

منبع : تور ميلان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.